Technische Support

Technische Support

Als het over Techniek gaat, kunnen er uiteraard wel eens wat dingen fout lopen. Goed om dan te weten dat je bij SCIO NL én bij Mandelay terecht kunt voor Technische Ondersteuning. Hieronder laat ik je weten waarvoor je bij SCIO NL terecht kunt en waarvoor je bij Mandelay terecht kunt. Bij twijfel, schroom niet om contact op te nemen, dan komen we er samen wel uit.

Bij SCIO Nederland kun je terecht over vragen omtrent:

  • Software downloaden, installeren en activeren
  • Storingen/problemen met de Software
  • Aanmaken van een nieuw account
  • Begeleiden in het geval je, je paswoord bent vergeten

Voor deze service vraag ik een vergoeding van € 75,00 per uur (excl. btw).
In een aantal gevallen (bijv. bij aanschaf van een nieuw systeem in het afgelopen half jaar), kan het zijn dat de ondersteuning niet wordt doorberekend. Dit zullen we duidelijk op voorhand van de ondersteuning bespreken, zodat dit voor beide helder is.  

Bij Mandelay kun je terecht voor Technical Support vragen die meer expertise nodig hebben.

Via de websitelink: https://vibeyoup.com/vibeyoup-technical-support-hub/ kom je terecht op de Technical Support site van Mandelay zelf.

Hier kun je kiezen om bepaalde zaken zelf te regelen en/of je kunt een ticket aanmaken om support te krijgen.

Zaken die je zelf kunt regelen staan hieronder vermeld:

  • Informatie over de specificaties van de laptop en de Software
  • Registreren van je account en je basisgegevens updaten
  • Registreren of overzetten van je systeem
  • Downloaden en installeren van de Software
  • Wat als je systeem niet gevonden wordt

Tevens is er een hele uitgebreide handleiding onder het kopje “Do it yourself” te vinden, zodat je eigenlijk al vaak gelijk een antwoord heb op je vraag.

Kom je er niet uit, dan kun je een ticket aanmaken voor verdere support onder:

https://techsupportvibeyoup.youcanbook.me

Via Teamviewer wordt er dan ingelogd, om mee te kijken bij het probleem. Let op! Dit is in de meeste gevallen een betaalde optie.